Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 5, 2013

060213

assalamualaikum . dah lama gila rasanya tak bukak blog . sama ada blog ni ataupown blog aku yang lagi satu ; FIELD OF DREAMS . tumpang aku ada masa sedikit ni , rasanya macam nak post la sikit dalam ni biaq blog ni hidup balik . bagi sesiapa yang tak tahu , blog ni blog lama .  blog masa aku masih bersama ex-boyfriend aku . tapi aku malas nak edit2 balik . so biaq ja la macam ni . yang older post pasal kisah kisah lama tu ignore kan saja ya . sayang pulak nak tinggal macam tu ja blog ni . lagipown aku dah lama tak menulis . 

hmmm nak post pasal apa ya kali ni ? oh ya . hari ni 06 FEBRUARI 2013 . hari lahir MOHD NAQIB ASYRAF yang ke 22 tahun . HAPPY BIRTHDAY NAKIP . erynn hanya mampu wish dalam blog ni saja . erynn doakan  nakip berjaya dalam study , dalam kehidupan akan datang dan berbahagia selalu . 

aku harap dia bahagia disamping rakan rakan dia . diharapkan nakip tak lupa lagi tarikh birthday nakip kali ni . emmm nak tulis apa lagi ya ? ha , tarikh hari ni juga menandakan genap setengah tahun yakni 6 bulan kami berdua single . errr dia aku tak berapa nak pasti la . tapi aku memang ya . hahah . errrr jadik blurrr nak post mende sebab dah lama sangat tak berblog nih . cukuplah kot setakat ni . inshaa ALLAH next time kalau ada cerita baru , aku post lagik .

errrr takdak gambaq baru . so masukkan ja la gambaq lama pown . hanya sebagai hiasan blog yang kosong ini .




ASSALAMUALAIKUM

diconteng oleh : KuPutrajayaLim

No comments: