Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, July 27, 2012

50 THINGS BOYZ WISH GURLZ KNEW .

adala aku baca 1 majalah ni . dia ada tulis tentang 50 things boyz wish gurlz knew . setelah diamat amati , ada yang aku setuju and ada jugak yang tak . 





antara perkara perkara yang aku setuju :

  • seharian bermain video games . boyz merasakan ianya lebih baik daripada membuat aktiviti tidak berfaedah diluar rumah .
  • suka tidur lewat sebab online ataw main games . (dulu naqib tak macam ni , sejak sejak dia menganggur ja jadi macam ni)
  • tak amik taw pasal gosip selebriti selebriti terkini.
  • seluar jeans nya dicuci 2 minggu sekali (tapi aku asa naqib sebulan sekali kot)
  • kadang kadang seharian tak menelefon ataw SMS si gurlz .
  • tak ada twitter .
  • tak amik taw zodiak si gurlz (aku pown tak pernah kesah pasal zodiak ni , kan ke syirik)
  • selera muziknya jauh berbeza dengan si gurlz .
  • suka hang out dengan kengkawannya pada hujung minggu (tapi selalunya hujung minggu tu untuk aku , kengkawan hari tak hujung , haha)
  • langsung tak rasa simpati bila si gurlz menangis bila tengok cerita korea (memang la tak sebab aku minat korea pown tak)
  • meluat dengan boy band yang si gurlz puja puja (contoh terbaik , KHENOBU)
  • jarang ataw tak pernah langsung buat suprise .
  • selalunya dia akan meminta si gurlz memilih tempat dating (setujuuuuuuuuu , sampai dah botak aku fikir)
  • bersikap protektif (wahhhh sangat)
  • tak berapa kisah kalau rambutnya nampak kusut (thats why aku suka serabut serabut kan)
  • hanya ada beberapa seluar jeans (aku tak sure sangat , sebab aku tak jaga wardrobe dia)
  • tak suka berbual lama lama ditelefon .
  • tak pernah memuji si gurlz depan kawan kawan nya .
  • merungut kalau si gurlz berdandan lama lama .
  • tidak mengajak si gurlz kalau mahu menonton konsert (dia memang tak suka konsert)
  • tidak menganggap sambutan Valentine itu penting (dah nama pown haram)
  • biliknya bersepah .
  • tidak mahu diajak pakai baju couple :'(
  • membebel kalau si gurlz keluar dengan memakai seksi jika bukan dengannya (tak pernah pakai seksi pown)



antara perkara perkara yang aku tak setuju :


  • pakaiannya tak terurus .
  • addicted pada gadget dan teknologi teknologi baru .
  • bila pakai kasut , tak suka pakai stoking .
  • kurang peka tentang perasaan si gurlz (dia sangat penyayang okay , tak kan pernah membiarkan ku kecewa)
  • walaupown sudah lusuh , dia tetap bangga menggayakan jersi pasukan bola sepak kegemaran nya (dia tak minat bola)
  • portion makanannya macam orang yang tak makan 2 hari (okay ja aku tengok)
  • tak merawat kukunya (selalu ja mintak nail clipper kat aku)
  • sanggup seharian menghabiskan waktu di bengkel (errrr laki aku bukan mekanik)
  • duitnya banyak dihabeskan dengan membeli aksesori kereta (banyak habes untuk aku adala)
  • sangat update dengan teknologi teknologi baru .
  • lupa tarikh anniversary and tarikh birthday si gurlz (dulu ya , sekarang tidak lagi)
  • tak berhenti bercerita tentang filem aksi yang baru selesai ditontonnya 
  • bajunya berkedut seperti tidak diseterika (tak pernah aku nampak berkedut pown)
  • marah kalau si gurlz tak berhati hati bermain dengan action figurenya (aku tak pernah main)
  • perutnya buncit (kempis okay)
  • suka menyimpan koleksi komik (terbalik dengan aku rasanya)
  • memilih untuk memakai seluar pendek bila keluar (ohtidak.com , dia tak suka)
  • geli dengan binatang peliharaan si gurlz (dia tak cakap pown dia geli)
  • jarang mencuci muka kalau mandi (dialah yang paling rajin cuci muka)
  • selalu memberi alasan bila si gurlz ajak berjumpa parents (okay ja)
  • hari minggu , kalau tak da date , dia akan bangun lewat (dia akan bangun awal dari aku)
  • selalu bergurau kasar dengan kawannya , tapi kalau dengan si gurlz , lembut ja (laki aku sentiasa sopan santun , tak kira la dengan siapa pown)
  • tidak bersikap romantik di depan kawannya (romantik ja aku asa)
  • lebih mementingkan adek beradik nya berbanding si gurlz (aku tak pernah asa macam tu)
  • bila dengan si gurlz , dia akan bersikap manja dan kebudak budakkan (matang derrr)
  • mendiamkan diri saat si gurlz merajuk (ohtidak.com , dia akan pujuk aku sampai aku gelak terbahak bahak , he's the best !) 

ASSALAMUALAIKUM .


diconteng oleh : KuPutrajayaLim

No comments: